A firma multinacional de venta “on line” Amazon e o Concello de Porriño anuncian a inminente apertura dunha nova neste termo municipal e que vai xenerar 60 postos de traballo. Segundo os plans de “Amazon” a nova estación abrirá este verán nunha superficie de 4.000 metros cuadrados con 30 traballadores. Ö mesmo tempo “Amazon” contratará a dúas empresas de reparto independentes que contratarán a 30 conductores que recollerán na central loxística de Porriño os paquetes e realizarán os repartos por Vigo y sua área metrpolitana así como en Pontevedra e resto da provincia.
A xuizo da alcaldesa de Porriño, Eva García de la Torre, “para nosa vila é unha enorme satisfacción saber que unha empresa tan emblemática internacionalmente e coa repercusión que ten a nivel mundial teña elixido Porriño para establecerse. Para nós é unha confirmación da importancia que temos económica e industrialmente. E as expectativas de creación de empleo e de negocio, tanto por contratación directa como indirecta, é algo do que todos debemos congratularnos”, afirmou a alcaldesa.

Pola súa banda a plataforma on line sinalou nun comunicado que “Amazon Logistics colabora con compañías de reparto independientes con el objetivo de hacer crecer su propio negocio, a la vez que éstos suman capacidad y flexibilidad a los repartos de Amazon, ayudando así a satisfacer la creciente demanda de los clientes. Los centros logísticos y de distribución de Amazon envían los paquetes a esta nueva estación logística para que sean cargados en los vehículos responsables de hacer las entregas a los clientes.
“Estamos muy emocionados con la apertura de esta estación logística en Porriño, donde los más de 20 años de experiencia operativa, los avances tecnológicos y la inversión de la compañía suman capacidad y flexibilidad a nuestra red de reparto, permitiendo una entrega más rápida que nunca para los clientes”, dijo John Tagawa, Vicepresidente de Amazon Logistics en Europa.