Este mediodía o Tribunal de Contas do Reino comunicou a resolución pola que non admite a trámite a denuncia feita por Alejandro Lorenzo, voceiro municipal do PP que acusaba de supostas contratacións irregulares á alcaldesa, Eva Garcia e a varios concelleiros do goberno municipal. O fallo do Tribunal de Contas tamén inadmite as imputacións realizadas polo Xulgado Contecioso Administrativo nº 1 de Pontevedra.  

A resolución do Tribunal de Contas subliña textualmente que “Del examen de la documentación aportada e incorporada a estos autos, tanto la remitida por el Juzgado de lo Contencioso-Administrativo nº 1 de Pontevedra como la presentada por el denunciante, se deduce la existencia de prácticas de contratación irregulares por parte del Ayuntamiento de O Porriño que el propio Ayuntamiento no ha negado, sino que únicamente ha tratado de justificar. Así se ha puesto de manifiesto la existencia de contrataciones verbales que han prescindido del procedimiento legalmente establecido y que no han dado lugar a la exigencia de responsabilidades. No obstante, las alegaciones del denunciante y la documentación aportada no concretan de modo suficiente la existencia de un perjuicio efectivo y evaluable económicamente causado al Ayuntamiento de O Porriño, más allá de apuntar que el daño al patrimonio municipal es enorme. Tal y como manifiestan tanto el Ministerio Fiscal como el representante legal del Ayuntamiento, de lo actuado se deriva la ausencia de elementos constitutivos de la responsabilidad contable por alcance a los fondos públicos dado que no se cuestiona la efectiva realización de los servicios encargados por el Ayuntamiento”.

De seguido, o Tribunal de Contas do Reino resolve: “Primera: Inadmitir la acción pública ejercitada por D. Manuel Alejandro Lorenzo Alonso. Segunda: Declarar el archivo de las presentes Diligencias Preliminares, al no existir supuesto alguno de responsabilidad contable”.

 A alcaldesa Eva García, manifestou a súa “enorme satisfacción” pola resolución do Tribunal de Contas do Reino e que sirva de “exemplo para outros xulgados para que se arquiven todas as investigacións baseadas en denuncias sen fundamento”.

A alcaldesa indicou que a resolución do Tribunal de Contas do Reino “é un alivio ante a estratexia do PP de levarme permanentemente ante os tribunais, buscando crucificarme e non por que existan ilegalidades senón para poner permanentemente en cuestión a miña honestidade”, engadiu Eva Garcia.